Лекція від таргетолога-практика в рамках курсу «Статистика»

«Дійте!» Саме таким булогасло, що пролунало у п’ятницю 03.05.2019 р. для студентів спеціалізацій «Економіка і бізнес» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» СумДУ.

У рамках курсу «Статистика» була проведена лекція майстер-клас від таргетолога Анни Дериколенко – випускниці СумДУ. Вона зосередила увагу на важливості професії економіста у сучасних цифрових компаніях.

Студенти мали можливість отримати досвід від сучасного фахівця, що спеціалізується на аналізі даних соціальних мереж, як комерціалізувати знання, отримані під час навчання у СумДУ. Також Анна Олександрівна пояснила як використовувати методи статистики для проведення маркетингових досліджень та підвищувати ефективність бізнесу на основі аналітики.

Були розглянуті питання актуальності цифрового сліду, який залишає кожна людина, цінності обробки великих даних (BigData) та захисту інформації для бізнесу в умовах цифрової економіки. Студенти дізналися про методи майнінгу корисної інформації та джерела її отримання для прийняттяуправлінських рішень у сучасному конкурентному середовищі.

Дякуємо Анні Олександрівні за співпрацю!

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *